掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

囝囝改名林道申 Bob嫂正式宣布封肚 __,Bob,林盛斌,

Bob嫂封肚喇!今年八月藝人林盛斌(Bob)第四度榮升爸爸,本身已經有三個可愛囡囡嘅佢,其太太Pearl幫佢生咗「慈姑椗」,一家六口樂也融融!今日Bo ...


Bob嫂封肚喇!


今年八月藝人林盛斌(Bob)第四度榮升爸爸,本身已經有三個可愛囡囡嘅佢,其太太Pearl幫佢生咗「慈姑椗」,一家六口樂也融融!今日Bob嫂喺社交網站宣布為囝囝改咗名,叫「Jaye林道申」,同時更宣布「封肚」,佢留言:「正式宣布:收工。Faye 林霏兒、Haye 林熹兒、Kaye 林機兒、Jaye 林道申,夠曬(晒)數!」

東網打畀阿Bob,問佢關於囝囝改名一事,佢話:「個道字係跟族譜,之後我再搵師傅改名,佢畀幾個我哋揀,我哋揀咗呢個,有個生命堅持嘅意思,有個延伸、向前嘅感覺,希望佢喺正確嘅道路上申明堅志。至於英文名,三個家姐英文名係aye尾,Faye啦、Haye啦、Kaye啦,所以到囝囝就揀用Jaye啦,Check過都係男仔嘅英文名,個名改咗都幾得意,好似大家有個延續咁,希望佢快高長大,開開心心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!