掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

火辣紅Bra晒溝!周嘉莉處女床戰驚到震 __,周嘉莉,

有料之人!現年27歲的「六合彩之女」周嘉莉近年轉型闖電影圈,早前在錢國偉執導的微電影中,突破清純形象,以性感紅色BraTop上陣,與影壇新人陳一天上演 ...


有料之人!


現年27歲的「六合彩之女」周嘉莉近年轉型闖電影圈,早前在錢國偉執導的微電影中,突破清純形象,以性感紅色Bra Top上陣,與影壇新人陳一天上演火辣辣的親熱戲,並獻出銀幕初吻:「戲中我飾演出軌人妻,當中有好多火辣激情嘅戲份,我係從來未試過同男演員有咁親密嘅接觸,所以演嘅時候都係咁震。我仲全程拎住盒薄荷糖不停食,以免有尷尬情況發生,畀個好印象對手。」雖然心情緊張,不過嘉莉直言幸好有錢國偉從旁指導,令她能放膽演出。

如中六合彩

貴為影壇新人的嘉莉,連續擔正五部微電影的女主角,猶如中六合彩一樣,她坦言很感恩:「入行以來都好幸運,得到唔同人嘅幫助,呢兩年轉咗新公司後,更加有唔同嘅機會嘗試,可以突破舊有框框。初頭入到公司,我都同老闆講我只係識做主持,但佢就話依家啲主持唔係齋做主持,要樣樣都識啲。而公司投資咗五部微電影,我都有幸做女主角。」

感激亞視

回望過去,雖然曾經歷亞視欠薪風波,但嘉莉依然感激「娘家」給予機會:「六合彩主持係我踏腳石,畀人初頭認識我係一個主持先,加上呢個節目喺亞視都有好好嘅收視,所以有幸做到主持係好光榮。」正正因為這個節目,嘉莉直言增加不少觀眾緣:「就係因為做過呢個節目主持,到依家好多公公婆婆都認得我,所以『六合彩之女』呢個名帶畀我嘅嘢絕對係『有得冇失』。」

服裝:JA2K

髮型:Match @HAIR Salon

場地:英皇紅酒扒房

鳴謝:Barry@J&B Ent


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!