網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月11日 星期一

伍淑怡:年內四度入院!伍淑怡撼爆頭Call白車 __,伍淑怡,

伍淑怡今年第四次「入廠」,佢話今日起身時撼咗落個尖位,撞爆頭流晒血,即刻Call車入院。有自殺前科的𡃁模(YoYo)成為醫院常客,今日天再由救護車送入 ...


伍淑怡今年第四次「入廠」,佢話今日起身時撼咗落個尖位,撞爆頭流晒血,即刻Call車入院。


有自殺前科的𡃁模(YoYo)成為醫院常客,今日天再由救護車送入院,今年已是第四次入院,她在社交網站上載血流浴室的照片及寫道:「今年流年不利,撞爆咗個頭,又要入院。」她接受東網記者訪問時,就迷迷糊糊、斷斷續續地交待事件因由及現時情況:「我啱啱喺屋企露台度坐,因為屋企同露台之間有個窗,我起身嗰吓就一嘢撼咗落去尖角位,所以就整爆咗個頭搞到流血,之後即刻Call白車入院。」她指現在已經止血及打了破傷風針,但因為好頭暈好頭痛,所以要照X光睇清楚。

提到她非常黑仔,今年已經第四次「入廠」,她即謂:「今年第一次入院係年頭嗰單(跳海自殺),第二次入院係去三亞時個肚好痛,喺飛機痛得好緊要,落機時有救護人員送我入醫院。第三次就係最近喺屋企休克,個玻璃碗跌爛咗咁啱插落隻手度,斷咗條神經線,跟住……跟住……跟住到呢次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!