掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

幻想片講咩?Celine贏《AGT》過成名生活 __,Celine,

Celine演出前有幻想贏比賽的片段!美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America'sGotTalent,AGT)於香港時間今日舉行準決賽第二回合, ...


Celine演出前有幻想贏比賽的片段!


美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America's Got Talent,AGT)於香港時間今日舉行準決賽第二回合,香港9歲「小巨肺」譚芷昀(Celine Tam)打頭陣出場,演唱前先播出一段Celine幻想贏出比賽的影片,妹妹Dion都有粉墨登場!

片中的Celine贏比賽即變名人,孖住妹妹Dion着靚衫坐靚車及行紅地氈,全程有人服侍,仲變埋闊太戴晒黑超去行街食Tea!兩女更孖住度假曬太陽,當中一幕有Celine與加拿大天后偶像莎蓮迪安(Celine Dion)視像對話,雖然鏡頭中唔係莎蓮迪安真人,不過Celine都好入戲,獲「莎蓮迪安」邀約的她未有一口答應,更表示要同妹妹度期,似乎爆紅即變大忙人!此外,Celine老竇譚順生都有上鏡,騎住天鵝水泡戲水的他獲愛女問候,即時表示好開心!而埋尾鏡頭一轉就係Dion行入房問家姐做咩,對鏡幻想的Celine即時笑晒遮醜!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!