掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

Celine《全美一叮》再被Mel B插揀錯歌 __,Celine,

今次Celine又被插揀錯歌,唔知會唔會影響賽果呢?美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America'sGotTalent,AGT)於香港時間今日舉行準 ...


今次Celine又被插揀錯歌,唔知會唔會影響賽果呢?


美國才藝比賽真人騷《全美一叮》(America's Got Talent,AGT)於香港時間今日舉行準決賽第二回合,因為哈維與艾瑪風災籌款節目延遲1小時進行,香港9歲「小巨肺」譚芷昀(Celine Tam)打頭陣表演,節目先播出一段她幻想自己成名後的片段,享受巨星豪華生活,更推走其偶像莎蓮迪安(Celine Dion)的邀約。

Celine上台獻唱迪士尼動畫電影《魔海奇緣》(Moana)主題曲《How Far I'll Go》 ,期間展示拉長音技巧,尾段更升Key!評判主腦Simon Cowell先談到支持風災籌款,之後大讚Celine:「今次你相比之前,有好大進步,呢首歌好完美,你控制把聲好好,升調又好正!我個細路最鍾意呢套戲,我知道佢會不斷翻睇,恭喜你。」

不過上次批評Celine選錯歌的Mel B,今次再批評選錯歌:「你幾歲話?九歲。無可否認你把聲係好正。但對我嚟講,首歌對你嚟講太音樂劇啦,冇好好表現你把聲,佢變到好緊,我知道你其實可以再唱低啲同高啲。」其他評判一直表示不同意,觀眾更大噓。

Heidi Klum亦大讚Celine:「你係閃耀嘅星星,你唱得好清晰,音完全準。唔止咁樣,你仲好可愛,你好完美!」Howie Mandel亦認同:「我認為佢好可愛,我希望你一切順利,可以夢想成真!」主持Tyra Banks問Celine夢想是甚麼時,Celine回答:「我嘅夢想係贏到《全美一叮》,仲有同莎蓮迪安見面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!