網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月22日 星期五

【獨家】復合跡象?朱慧敏又撻着彭懷安 搭廉航遊日本過二人世界 __,彭懷安,Eddie,朱慧敏,

04年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)前年怒撇偷食男彭懷安(Eddie),當時嬲到震嘅佢決定取消婚約,但分手後兩人卻停不了被撞破出雙入對,惟依然死口唔 ...


04年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)前年怒撇偷食男彭懷安(Eddie),當時嬲到震嘅佢決定取消婚約,但分手後兩人卻停不了被撞破出雙入對,惟依然死口唔認復合。

但紙係包唔住火,大前日兩人蜜遊到東京過二人世界,晨早8點幾搭廉航展開愛之旅程,到達成田機場後買車飛再斷正,被《蘋果》讀者劉先生透過「爆相爆片」分享,似乎兩人掟煲唔掟蓋,轉玩地下情。

讀者劉先生喺電話表示,大前日(19日)搭HK Express UO844早機去東京,咁啱與朱慧敏同Eddie同一班機,雖然只影到兩人嘅側面相,但劉先生話:「肯定係佢哋呀,我同女友一認就認到係佢哋,兩個上機帶住超坐後排。我哋上咗機好耐,佢哋差唔多係最後先上機,我估係怕俾太多人認到啦,但佢哋兩個都咁高,又帶晒超,因為我住將軍澳都撞過朱慧敏幾次,所以認得佢。」

從劉先生提供相片所見,兩人排隊買車飛出市區,朱慧敏求其用橡筋紥起頭髮,一副未瞓醒嘅樣,着紅tee用紅喼同紅黑色背囊,先發現原來佢咁鍾意紅色。問到佢哋有冇表現避忌?劉先生話:「冇,兩個有講有笑,但冇拖手,好耐先見佢哋落機,全程一齊行無避忌呀;排隊過關嘅時候,佢哋如入無人之境,一路有講有笑無避開過人,過咗關之後,佢哋就買飛出市區啦。」

記者聯絡朱慧敏同Eddie問係咪復合?兩人都沒有回覆。

朱慧敏同彭懷安孖住去旅行被發現,係咪復合轉玩地下情呢?(讀者提供圖片) 朱慧敏一身紅,同Eddie全黑幾襯。(讀者提供圖片) 兩人搭廉航去到成田機場,過關後即刻買飛出市區。(讀者提供圖片)
(讀者提供圖片) 兩人分手後多次被發現一齊出街,包括上年呢次喺油麻地撐枱腳。(資料圖片) 兩人曾經有過婚約,可惜男友偷食而分手。(資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!