網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月2日 星期六

鍾嘉欣:預告回歸演戲?鍾嘉欣抱女晒Fit爆身材 __,嘉欣,鍾嘉欣,

冇見一排嘅鍾嘉欣,一連上載幾張相,仲好似暗示回歸添喎?!靚媽鍾嘉欣(Linda)與圈外老公JeremyLeung一直非常恩愛,婚後更誕下囡囡Kelly ...


冇見一排嘅鍾嘉欣,一連上載幾張相,仲好似暗示回歸添喎?!


靚媽鍾嘉欣(Linda)與圈外老公Jeremy Leung一直非常恩愛,婚後更誕下囡囡Kelly,一家三口幸福美滿。而成為人母嘅Linda暫時都喺加拿大居住,照顧囡囡為先,不過間中都會回港出席活動,等一班粉絲可以見吓佢。

今日Linda仲喺社交網發文話好掛住大家兼上載多張嘅照片,就話:「大家好嗎?想念你們。我現在很好。我想問,你們想再看我演戲嗎?我已經好久沒有拍戲」其中一張相就見到Linda抱住囡囡,Linda仲指住個蔚藍嘅天空,雖然只係得個背面,不過都覺得畫面好有愛!

另外一張相就見到Linda一身運動look上陣,仲曬得一身健康膚色,大批網友都大讚Linda嘅身材弗到爆,仲有網民留言問Linda幾時拍番戲呀,大家都好期待佢幾時有劇集出街,一定會支持呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!