掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

張繼聰孖囡囡溫馨拍片 張靖嘔奶搶Fo __,繼聰,張繼聰,

張繼聰要再培訓掃風先得呀。張繼聰同謝安琪(Kay)嘅囡囡張靖(Karina)轉眼已經差唔多半歲大喇,早前Kay暗示復出無期,所以阿聰要負起養家重任,為 ...


張繼聰要再培訓掃風先得呀。


張繼聰同謝安琪(Kay)嘅囡囡張靖(Karina)轉眼已經差唔多半歲大喇,早前Kay暗示復出無期,所以阿聰要負起養家重任,為頭家日做夜做,但身為好爸爸嘅佢一有時間就會同前世情人培養感情,今日阿聰就喺ig上載兩條同囡囡嘅自拍片,真係勁搞笑又溫馨呀!

阿聰同囡囡玩拍片app,見阿聰不停擠眉弄眼,但阿囡只係好淡定咁望住鏡頭,後尾阿聰就錫咗囡囡額頭一下,而阿囡都係繼續維持佢淡定嘅表情....跟住阿聰就上載第二段片喇,見囡囡開始有啲o嘴,而阿聰繼續做佢嘅「面部運動」,就係呢個時候,阿囡竟然淡定地嘔奶,阿聰即刻笑咗出嚟,場面勁搞笑!阿聰就留言:「小朋友永遠都有搶鏡嘅絕招。」而網民就留言話張靖嘔得好自然,仲要無限loop嚟睇,而做咗人阿媽嘅千嬅都留咗兩次言,讚Karina好cute,仲話好懷念嘔奶日子添。不過阿聰都係快啲去幫個女掃風,唔好拍片住喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!