掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

大話精轉戰格鬥唔驚G奶中拳 __,

麥紫莉(右二)拍AV不成,轉戰格鬥,將與其他對手一決高下。
大話精轉戰格鬥唔驚G奶中拳麥紫莉昨日以參賽者身份出席ViuTV實況娛樂節目《G-1格鬥會II》記者會,第一季格鬥會成為城中熱話,第二季載譽歸來,當中年 ...


大話精轉戰格鬥唔驚G奶中拳

麥紫莉昨日以參賽者身份出席ViuTV實況娛樂節目《G-1格鬥會II》記者會,第一季格鬥會成為城中熱話,第二季載譽歸來,當中年僅20歲的Chili是第二季最年輕的藝人選手,她表示參賽目的是挑戰自己:「未接觸過呢項運動,唔想畀人覺得我靠性感,自己講實力嘅,想畀大家睇到我另一面,我唔只性感,仲有其他賣點,好似今次咁親身上台比賽,唔係個個女仔敢。(驚畀人集中打胸部?)唔驚,我已經學拳個幾月。」

提到第一季有參賽者被打至面部受傷,Chili自言不害怕:「參加得比賽就預咗,冇理由唔傷。」問到最需要保護哪個部位?擁有G Cup上圍的她最緊張的並非胸部,反而是臉頰近顴骨位置:「教練話呢個位比較脆弱,唔係擔心毀容,係驚呢個位一打到會見暈。」她與其餘7位選手稍後將出發到日本進行集訓,期望以最佳狀態迎接之後的賽事。






鍾意就快D Share啦!