掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

Gaile結婚了  Dry爆 Leon搵佬陪 [壹週刊 - 1436] __,Leon,樂基兒,Gaile,黎明,M1,

失婚三年冇拖拍,日前Leon約埋男友人去銅鑼灣睇廚具。同你吟一吟Gaile結婚了 Dry爆Leon搵佬陪搣甩「天王嫂」稱號,37歲的樂基兒話咁快搵到第 ...






失婚三年冇拖拍,日前 Leon約埋男友人去銅鑼灣睇廚具。

同你吟一吟

Gaile結婚了  Dry爆 Leon搵佬陪

搣甩「天王嫂」稱號, 37歲的樂基兒話咁快搵到第二春,喺美國再嫁商人 Ian,不過 Gaile就大爆前夫 Leon冇送上祝福。前妻 easy come, easy go!但 Leon冇咁睇得開喇!失婚五年,仲係寡佬一名。

日前《壹》仔見到佢喺銅鑼灣,約咗一名男性朋友,兩個佬孖住去睇高級廚具,搞咗半粒鐘, Leon拎住大大疊 catalogue走人,準備返去做功課。又係嘅,廚房冇咗女主人, Leon係要親力親為㗎喇!





樂基兒再嫁做有機食物網生意的 Ian,二人在美國行禮。





逗留半粒鐘, Leon拎埋 catalogue離開。

撰文:八珍

攝影、攝錄:方文初、李溢敏、楊紫


鍾意就快D Share啦!