掃呢頁CODE去手機

2017年9月15日 星期五

【今日G多啲】先達直播iPhone 8預訂開始 $5,988有冇人搶? __,iPhone,iPhone 8,

iPhone8和iPhone8Plus於香港時間9月15日3pm開始接受預訂,9月22日開始發售。當全球焦點都落在iPhone10周年推出的iPhon ...


iPhone 8和iPhone 8 Plus於香港時間9月15日3pm開始接受預訂,9月22日開始發售。

當全球焦點都落在iPhone 10周年推出的iPhone X,相對設計未算有驚喜的iPhone 8和iPhone 8 Plus於香港時間9月15日3pm開始全球網上預訂,64GB版分別定價為$5,988和$6,888,會否一如以往般人人熱搶?還是更多人等待10月27日先開始預訂的iPhone X?

Gadget Guy 3pm前落咗先達收風,現場環境冷清,各舖頭老闆們店員們氣定神閒,跟iphone 7開始預訂時的情況大為不同。3pm網上開始接受預訂,記者即場試訂睇睇網絡會唔會「塞車」,結果,一按即掂,話訂就訂,不知是網頁系統提升了,還是少了搶機的人潮?果農們入唔入手就自己諗了。





2017果籽繼續認真知味。識買惜用。行以求知。好事多為。重修舊好。

緊貼果籽報道,即like:http://fb.me/AS.AppleDaily


鍾意就快D Share啦!