掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

克勤填詞作品Hit得起 你識幾多首? __,克勤,李克勤,

克勤話佢填詞嘅作品,Hit得起嘅命中率唔低過偉大嘅填詞人。歌手李克勤一連9場紅館騷今晚開鑼,克勤去到演唱會中段,着住禮服的克勤唱出周慧敏《最愛》,講到 ...


克勤話佢填詞嘅作品,Hit得起嘅命中率唔低過偉大嘅填詞人。


歌手李克勤一連9場紅館騷今晚開鑼,克勤去到演唱會中段,着住禮服的克勤唱出周慧敏《最愛》,講到為甚麼要唱這首歌,克勤透露這首歌是自己寫給周慧敏的。他在台上謂過去三十年都寫了一堆歌,雖然有些大家都耳熟能詳,有些就沒有那麼Hit,但都有100首左右,他謂:「比起偉大嘅填詞人,我憑一生嘅能力都追唔到產量同質素,所以我唔比數量,只係比命中率。佢哋嗰啲要5千隻到1萬隻先叫做打和,比命中率嘅話我都唔差㗎!」然後就唱出自己所填詞的串燒medley,包括《深深深》、《偷偷摸摸》、《高妹》、《情非首爾》、《空中飛人》、《大會堂演奏廳》等歌曲。唱完之後克勤即舉手,他笑言:「我舉手唔係我好叻寫好多歌,係因為依part我冇綵排過,好話畀大家知,我係個好有經驗嘅歌手!」隨即歌迷立即歡呼尖叫,克勤就直言自己是靠大家的掌聲撐下去。

克勤提到在2011年演唱會後,因為覺得家中小朋友好細,而覺得應該多留時間陪他們:「我覺得佢想我陪佢多啲,我覺得咋,所以工作上就踏後一步,愈踏愈後,不過我冇後悔,因為有好開心嘅家庭樂時間。」克勤在上年(2016年)就作出了人生好大的決定,離開合作了三十年的團隊,他當然會好不捨得,亦感謝舊公司提供了安全的紅地氈給自己,然後他感謝現時老闆楊受成給了他一個好舒服的安全屋,令他住得好舒服,更坦言希望2020年是自己衝刺的一年。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!