掃呢頁CODE去手機

2017年9月2日 星期六

【獨家】與女友抵澳洲被警察登機截查 周永恒語無倫次:懷疑我係IS __,周永恒,伊斯蘭國,IS,

現年33歲嘅周永恒(Roy)入行多年,是非新聞停不了,涉毒、打老婆、背妻偷食……鑊鑊新鮮鑊鑊金!靜咗一排嘅Roy,噚日被讀者李小姐爆大鑊,話Roy噚早 ...


現年33歲嘅周永恒(Roy)入行多年,是非新聞停不了,涉毒、打老婆、背妻偷食……鑊鑊新鮮鑊鑊金!靜咗一排嘅Roy,噚日被讀者李小姐爆大鑊,話Roy噚早飛抵澳洲時,被警察登機截查!原來前晚從香港飛悉尼QF118班機,昨早喺悉尼時間9時降落,但機組人員直到10點多才放乘客走。有四、五個澳洲警員登上飛機,留低Roy與同行一男一女,未知所為何事。

李小姐接受電話訪問表示,Roy三人坐喺飛機上較後位置,問到Roy喺機上有冇鬧事?李小姐話:「冇喎!我都好出奇突然有警員上機。」警察未出現之前,機長有冇廣播解釋呢?李小姐詳細描述當時情況:「我哋降落後,飛機一直無泊埋閘口。機長話因閘口有架機走唔到,咁就一直等,跟住機長又話會停埋一邊,然後用巴士接駁。我哋一路等到十點,機門打開,先有機場職員上機,機艙長話要等authorities上嚟做啲嘢,之後就見到有警員上嚟。過咗一陣就放我哋落機,但留低咗佢哋一行三人。」

問到Roy有反抗或抗議嗎?李小姐表示:「冇呀,佢哋坐後面,我聽唔到,亦冇反抗。」咁Roy有乜反應?李小姐話:「佢只係坐喺度咋。」李小姐話喺香港等上機時,因為Roy講嘢好大聲,所以望到佢,知道大家搭同一班機:「佢同個男人講唔知咩試吓先算啦咁。」至於同行嘅一男一女,李小姐話女仔好矮好細粒,應該係Roy嘅強國女友,最後李小姐還關心問記者:「你哋聯絡到佢嗎?唔知有無放佢走呢?」

《蘋果》致電Roy求證,但佢熄咗電話,而佢喺微信嘅資料就標註地區為「悉尼,澳大利亞」記者透過短訊聯絡Roy了解,佢表示:「咁無聊冇嘢回應。」問到被警察截查發生乜事?Roy就咁樣回應:「警察懷疑我係IS(「伊斯蘭國」),帶有核彈頭,好彩我將部iPhone裝咗係(喺)個腦入面,o依家係(喺)守衛森嚴嘅監獄入邊,用精神力同你WeChat。」跟住再補充一段話:「前排我睇火影忍者仲學咗影分身術,現在身處各國IS總部,除咗一拳超人之外,我根本無人能敵。」

有讀者報料話周永恒今朝到咗澳洲俾警察登機截查。(fb圖片) 周永恒嘅女友亦都喺在場。(fb圖片) (fb圖片)
當日周永恒同阿Yu離婚,自認做人渣!(資料圖片) 周永恒以WeChat回覆時,表現語無倫次。


鍾意就快D Share啦!