網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月28日 星期四

埋身肉搏  Jeana同唐文龍「打真軍」 [壹週刊 - 1438] __,Jeana,唐文龍,何佩瑜,M1,

同唐文龍隻揪互打,Jeana搏命打到飛起。探熱針埋身肉搏 Jeana同唐文龍「打真軍」《辣警霸王花2》正式開拍,除咗何佩瑜、余曉彤及梁琤有得冧莊做「霸 ...






同唐文龍隻揪互打, Jeana搏命打到飛起。

探熱針

埋身肉搏  Jeana同唐文龍「打真軍」

《辣警霸王花 2》正式開拍,除咗何佩瑜、余曉彤及梁琤有得冧莊做「霸王花」,今集仲有被網民熱捧的「大馬女神」林明禎加入警花行列,林明禎睇得又打得,早前劇組為電影拍攝外景場口, Jeana同猛男唐文龍有一場拳拳到肉埋身肉搏, Jeana毫不錫身,堅持「打真軍」,認真搵命博!

隻揪互撻

上集《辣警霸王花》,有岑麗香、欣宜、崔碧珈以性感造型擔正,更搵來幾位姐仔客串,包括 Jessica.C、鄧麗欣、楊思琦等,今年《辣警霸王花 2》再開拍,繼續搵來大班靚女飾演「霸王花」,為咗應付多場槍戰打鬥戲,真槍實彈上場,演員們都不敢怠慢,喺開拍前先做足準備功夫,接受教練一連串射擊特訓!

日前劇組現身葵涌碼頭為電影拍攝連場爆破及槍戰場口,為咗製造逼真的槍林彈雨效果,電影公司事先特別安排演員以真槍發射空彈拍攝,可見製作非常認真!當 Jeana同唐文龍埋身隻揪時,身手敏捷嘅 Jeana用腳跨過對方頭頂再「撻生魚」落地繼續打!轉個頭,就再到林明禎出動「鉸剪腳」同錢家班打到攬埋一嚿,曾經在拍攝時不慎傷腳導致腳趾韌帶斷裂的她有腳傷仍面不改容,好專業!





Jeana「撻生魚」撻足十幾次。





林明禎出動「鉸剪腳」,同錢家班埋身肉搏。





有腳傷的林明禎頂硬上。





梁琤在電影中有大量動作鏡頭。





一眾「霸王花」圍埋睇 playback。





上一集《霸王花》有岑麗香、欣宜、崔碧珈性感演出。

預告性感演出





林明禎被網民捧為「大馬女神」。

今次擔正女主角的林明禎為了武打戲份,幾乎每日練習,更練到有腹肌和馬甲線,本身有 33C身材,導演當然唔會俾佢浪費這個騷本錢機會,她更預告會有性感演出!

而另一位女主角 Jeana亦感觸良多,「其實拍呢套戲感觸好大,因為我可以延續霸王花,同成個團隊都好團結,我哋渡過好多難關,我記得開拍第一日就係天鴿颱風,所以好多難關都捱過咗。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!