掃呢頁CODE去手機

2017年9月19日 星期二

唔收酬勞行善!李彩華處女騷唱爆MK __,李彩華,

李彩華開處女騷喇!藝人李彩華(Rain)將於10月27日喺旺角麥花臣場館舉行處女騷《十月的雨2017演唱會》,今次嘅演唱會好有意義,原來Rain嘅酬勞 ...


李彩華開處女騷喇!


藝人李彩華(Rain)將於10月27日喺旺角麥花臣場館舉行處女騷《十月的雨2017演唱會》,今次嘅演唱會好有意義,原來Rain嘅酬勞將會全數捐贈予《愛基金》幫助山區兒童,Rain表示:「之前喺流行經典節目唱番《你唔愛我啦》,大家都話好懷念、好感動,好想重溫我嘅歌,好多謝你哋支持!今次除咗有我自己嘅歌,仲會唱其他前輩嘅經典歌,到時大家要跟住唱呀!」

講到點解會舉行呢個騷?Rain話入行十幾年經歷過高、低潮,曾經屋企欠債、事業亦唔如意,坦言感覺好灰、好黑暗:「因為基督教信仰令我有番光明前途,當晚我會唱一啲感動人心嘅歌曲,希望人生路途上唔多如意嘅人聽完我嘅歌之後,可以重新振作,再有光明一頁。」為咗同觀眾更多互動,Rain決定當日會抽出十位現場觀眾,得獎者可以獲得Rain嘅處女寫真集《Lovely Rain》。

門票價錢:$580、$380

9月21日在Cityline購票通網站公開發售


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!