掃呢頁CODE去手機

2017年9月14日 星期四

【全場o晒嘴】Celine忽然拖Guardino 評判望住唔知咩事? __,Celine,

「蘇蘇蘇Happy」嘅9歲Celine最終喺《全美一叮》10強止步,佢可以返嚟香港專心學業,近日佢不時要去美國準備比賽,就算已經開學,佢都要向學校請假 ...


「蘇蘇蘇Happy」嘅9歲Celine最終喺《全美一叮》10強止步,佢可以返嚟香港專心學業,近日佢不時要去美國準備比賽,就算已經開學,佢都要向學校請假,不過佢就喺當地識咗唔少朋友仔,有時仲會一齊喺會場做功課,彼此感情睇落係唔錯。

今早8點幾,《全》節目公佈網民投票結果,喺未公佈Celine賽果前,先係「小雲妮」Angelica Hale、Merrick Hanna同年幼時患眼疾嘅Guardino一齊上台前,三人之中,只有一個可以入圍,未知係唔係Guardino望咗身旁Celine一眼,Celine見朋友Guardino好似太緊張,佢忽然走埋去拖住Guardino行上台前。

不過Celine此舉就令四位評判同其他參賽者,頓時有「十個黑人問號」,唔知發生咩事,當中評判都你眼望我眼,完全唔知咩事,可能之前冇發生過類似嘅事,Celine拖到Guardino去到台前就擰轉面,行返去原位,評判Simon Cowell都先指一指Celine,再做咗一個動作,示意唔知發生乜事,Celine出於好心,卻忽然做咗幾秒焦點。



本來係當講到參賽者個名,嗰個人先行出嚟,點知講到Guardino… Celine忽然走去拖住視力有問題的Guardino行上台前
四位評判都你眼望我眼,冇人知咩事 Celine忽然做咗幾秒焦點 評判Simon Cowell亦示意唔知發生乜事
Celine陪Guardino行到台前,就返入去企番原位

鍾意就快D Share啦!