網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月1日 星期五

周星馳冇意搵伴 朱茵:他覺得開心就ok __,周星馳,朱茵,

咁唔知幾時會再睇到佢哋嘅合作呢?現年45歲嘅「不老女神」朱茵事業家庭兩得意,2012年下嫁歌手黃貫中後,誕下寶貝女黃鶯,一家三口幸福美滿。不過,早年佢 ...


咁唔知幾時會再睇到佢哋嘅合作呢?


現年45歲嘅「不老女神」朱茵事業家庭兩得意,2012年下嫁歌手黃貫中後,誕下寶貝女黃鶯,一家三口幸福美滿。不過,早年佢曾經與周星馳傳出緋聞,至今仍為人津津樂道,日前上內地節目《金星秀》時,更被主持人追問呢段緋聞。

唔介意話題離唔開周星馳

最近朱茵為主演嘅新戲到內地宣傳,話題依然離唔開周星馳,問到佢會唔會介意?佢大方地表示:「我不介意了。因為你怎麼介意,別人都還是會說。我覺得也無所謂,大家把電影愛到那個地步,我也很感恩。」

唔介意再合作

提到周星馳一直單身,朱茵表示:「每一個人都有他自己的一個選擇,我們所有人都不能妨礙別人的選擇,可能他覺得開心呢,你不知道的,可能我們看到的跟現實是不一樣的。每個人都有他尋找開心的方式,他覺得開心就ok了,他喜歡甚麼樣的狀態他自己最清楚了,這個問題可以直接去問他。」朱茵又話同對方好耐冇聯絡,至於日後會唔會再合作,就要睇劇本,如果劇本好,自己亦唔會拒絕同任何人合作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!