掃呢頁CODE去手機

2017年9月9日 星期六

【靚裝ONS】荃灣花癡小蝸居 55萬「淘出」田園花花屋 __,花花,Elfa,

古語有云,過猶不及恐失之,簡而言之,即時凡事取之中庸、講求恰到好處。想小小蝸居住得舒服又合心意,一言以敝之,設計要平衡。提起田園風,不少人都會聯想起花 ...


古語有云,過猶不及恐失之,簡而言之,即時凡事取之中庸、講求恰到好處。想小小蝸居住得舒服又合心意,一言以敝之,設計要平衡。

提起田園風,不少人都會聯想起花哩花碌。不過,此單位雖然花蹤處處,但置身其中不覺過份花巧,靚得來順眼寫意,秘訣盡在特色牆比例。

客飯廳四幅牆,一幅花俏的特色牆就夠晒數,配合其餘三幅淡灰白色的牆身,不但令單位更光猛,設計師李家俊(Henry)提醒,「用純白色牆身會睇望冇咁舒服,用一啲off white,比較暖灰色既顏色,可以做到少少luxury效果。」嫌白色太單調,加花線點綴,牆身就更富立體感。

講到luxury,設計師特別為將飯廳設計卡位,一坐下就有如到英式花園Fine Dining。飯廳與睡房的「花花牆」互相呼應,巧妙地將兩個空間連貫,和諧度即時提升。

配色要平衡之餘,設計師特別於廚房後加裝一個全高的組櫃,不單令原本不對稱的客飯廳,變得更為工整;同時增加收納空間。單位面積470方呎,原先圖則為一個兩房單位;但對兩口子而言,打通兩房更為實際,空間更見使,加裝衣帽間亦無問題。

當然想靚是要有所付出,「單位裝修、連水電,總共花約55萬元,其實最貴係啲木器,因為要造牆身花線,一定要先造個木板底。」裝修用料講究,想慳錢就要由傢具入手,設計師悉心於淘實搜羅優質傢具,「呢個電視櫃你淘寶連埋運費,都係四五千蚊,但如果你喺香港搵師傅訂造,就可能都要過萬啦。」

記者:倪敏慧

攝影:馮峰、卓振輝

剪接:方智傑

編導:陳家文

設計單位檔案

物業:荃灣麗城花園

實用面積:470方呎

家庭人數:2人

設計師:李家俊(Henry)

裝修費用清單:共55萬元

項目/費用

清拆 3萬元

泥水 5萬元

油漆 4萬元

水電 8萬元

冷氣 5000元

木工 18萬元

地板 1.5萬元

燈及家具 7萬元

家品及其他 8萬元

註:連工包料

設計及裝修:

Henry Lee Design

暉昂建築及室內設計

電話:3575 8866

網址:http://www.henrylee.com.hk/

歡迎讀者提供單位拍攝及介紹,請將資料傳真2370 3886或電郵property@appledaily.com



客飯廳四幅牆,一幅花俏的特色牆就夠晒數,配合其餘三幅淡灰白色的牆身,令單位更光猛。 要睇落luxury,間隔工整好重要。
於廚房後加裝一個全高的組櫃,令原本不對稱的客飯廳,變得更為工整。 原先圖則為一個兩房單位;但設計師打通兩房,加強空間感,加裝衣帽間亦無問題。

鍾意就快D Share啦!