網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月27日 星期三

【Rainman終極胸器】升Cup 江美儀盡地一煲 吳君祥望到流鼻血 __,Rain,吳君祥,流鼻血,Rainman,江美儀,

之前一直自稱「貧胸」一族的江美儀,事業心雖然強,但事業線就冇乜點俾人睇到,最性感都只不過是在《明媛望族》著黑絲同劉松仁跳舞一幕,但四十六歲的江美儀最近 ...




之前一直自稱「貧胸」一族的江美儀,事業心雖然強,但事業線就冇乜點俾人睇到,最性感都只不過是在《明媛望族》著黑絲同劉松仁跳舞一幕,但四十六歲的江美儀最近竟然接拍豐胸廣告,由34A升cup到34C,著住運動bra top拍廣告,露出深不可測事業線,果然有料到。

由於成輯相江美儀都要做出連串扭腰動作,突出澎湃上圍,搞到她腰酸骨痛,影影吓相要行埋一邊拉筋放鬆,不過她好滿意這副前所未有猛料架生,見到有鏡頭高抄(由高角度拍攝),她即大笑:「呢個AV角度,勁呀!

「唔知點解啲客戶咁睇得起我個胸,唔係我個樣囉!而家睇見自己個胸,都有啲受寵若驚,你諗吓幾開心呀,以我咁嘅年紀,有咁嘅架生喎,嘩,唔得了啦直情,哈哈 」

【獨家】男友偷食有小三 江美儀升胸︰唔信一生一世

http://bit.ly/2xvMj4O

【做自梳女】拒做吳君祥背後女人 江美儀:我無理由放棄香港一切

http://bit.ly/2fnQ4i3

【咀一鑊俾大家睇?】拍拖11年冇打算結婚 江美儀:由我第一日話唔需要

http://bit.ly/2xuLs4h



鍾意就快D Share啦!