掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

「打底王」蔡卓妍唔驚怪風吹 __,蔡卓妍,阿Sa,

被怪風吹起紗裙的阿Sa自封打底王,笑言絕不會被變態佬影到裙底。
「打底王」蔡卓妍唔驚怪風吹歌手蔡卓妍(Sa)昨晚着上紅裙出席化妝品牌活動,現場突然有陣怪風,幸好只吹起其外層的紗裙。阿Sa表示私下甚少着裙,除非心情超 ...


「打底王」蔡卓妍唔驚怪風吹

歌手蔡卓妍(Sa)昨晚着上紅裙出席化妝品牌活動,現場突然有陣怪風,幸好只吹起其外層的紗裙。阿Sa表示私下甚少着裙,除非心情超好,問到與麻雀館太子爺石恆聰拍拖後有否多着裙?她說:「我平時比較粗魯着褲多。(男友面前都粗魯?)都係做番自己。」她又自言是打底王:「就算走光都係走條打底褲,自己好小心,我又唔會着到袒胸露臂。(遇過變態佬影裙底?)就算有都唔會影到走光,我係打底王。」

而好友鄭希怡(Yumiko)與女兒梁浸浸近日在內地拍親子騷,被網民指她給女兒玩太多手機,阿Sa即為好友辯解:「依家小朋友唔畀佢哋玩會好失控,平時出街啲朋友成日話唔畀佢哋玩,最後都要畀,冇佢哋符。依家(未生)會諗到好完美,唔畀佢哋玩電腦、手機,但呢啲要做咗家長先知。」問到幾時做家長?她面紅紅說:「突然問呢啲,呢啲係上天嘅禮物,唔係想要就有。(未婚先生?)最好Step By Step。(同男友傾過?)唔好畀壓力我,我爸媽都冇問呢啲。」






鍾意就快D Share啦!