掃呢頁CODE去手機

2017年9月27日 星期三

【爆相爆片】卓林skin head新造型越趨中性 與網紅女友同居超警覺 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉女兒卓林快將18歲,早前被爆輟學搬離家,跟30歲、身材超好嘅加拿大籍網紅女友Andi同居。兩人喺北角租住200呎劏房,曾被影到一齊行街食飯,旁若 ...


吳綺莉女兒卓林快將18歲,早前被爆輟學搬離家,跟30歲、身材超好嘅加拿大籍網紅女友Andi同居。兩人喺北角租住200呎劏房,曾被影到一齊行街食飯,旁若無人攬腰錫錫。

上周六(9月23日),讀者劉小姐透過《蘋果》「爆相爆片」,見到卓林與外籍女友現身灣仔太原街(俗稱玩具街)。當日傍晚六時許,卓林與Andi及一名女友人喺太原街一條橫巷煲煙,向來喜歡短頭髮嘅卓林,索性剷咗一頭銀灰色嘅skin head,造型越來越中性化,非常有型。而Andi就繼續「粉紅控」打扮,着住貼身衫、爛牛仔褲及厚底高踭鞋,大騷激凸身材。

由於同行嘅女友人都係染咗綠色頭髮,打扮出眾,劉小姐話唔少途人都會停低望兩眼,佢話﹕「佢哋喺玩具街行出嚟,小龍女(卓林)行先,其餘兩個女仔跟喺後面,之後三個人轉咗入一條巷仔一齊食煙。見小龍女警覺性都幾高,有周圍望吓,反而兩個朋友就冇乜理會。」佢哋企喺街度傾咗差唔多15分鐘,離開時見Andi將煙頭掉落地踩熄,似乎有欠公德。

對於卓林住劏房,吳綺莉以短訊回覆《蘋果》表示不想多談。不過,吳綺莉曾經透露卓林有搵工作教小朋友普通話,早前亦在微博寄情貼文,引述一位作家一段說話:「我慢慢地、慢慢地了解到,所謂父母子女一場,只不過是意味著,你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。你站在小路的這一端,看著他逐漸消失在小路轉彎的地方,而且,他用背影默默地告訴你,不用追。」引述完之後,佢就跟女兒講:「從來不曾要求你按照誰的意志去活,只願你活成自己想要的樣子。」

卓林離家後,剪咗一頭skin head,外形越來越中性化。(圖片由讀者提供) (圖片由讀者提供) Andi隨手將煙頭掉落地,然後用腳踩熄。(圖片由讀者提供)
(圖片由讀者提供) (網絡圖片) Andi身材超好,而且係「粉紅控」經常係網上貼靚上。
卓林被爆搬離家,與Andi同居。

吳綺莉希望囡囡能按自己意志去活。





鍾意就快D Share啦!