網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月19日 星期二

姚子羚按摩晒背 定欣浸Spa騷胸搶鏡 __,定欣,姚子羚,胡定欣,

胡說八道會嚟啦!藝人胡杏兒、胡定欣、姚子羚、胡蓓蔚、黃智雯及李施嬅組成的「胡說八道會」,上月齊齊去澳洲拍無綫的旅行特輯,於今晚首播。起初智雯以拍劇理由 ...


胡說八道會嚟藝人胡杏兒、胡定欣、姚子羚、胡蓓蔚、黃智雯及李施嬅組成的「胡說八道會」,上月齊齊去澳洲拍無綫的旅行特輯,於今晚首播。起初智雯以拍劇理由 ...


胡說八道會嚟


藝人胡杏兒、胡定欣、姚子羚、胡蓓蔚、黃智雯及李施嬅組成的「胡說八道會」,上月齊齊去澳洲拍無綫的旅行特輯,於今晚首播。起初智雯以拍劇理由未能Join,但卻於機場候機室突然驚喜現身,令一眾姊妹爆喊,大肚婆杏兒更喊到攤在梳化上。

一眾姊妹到達當地後便展開拍攝之旅,但6個女人實在太嘈,經常依嘩鬼叫,根本聽唔清楚對話內容,及後眾女齊齊以大肚裝示人,智雯更特別為大肚的杏兒設計「Push Up大乳操」,杏兒聞言即用手指篤智雯胸部,非常搞笑。接住眾女分批行動,杏兒、子羚及胡蓓蔚齊齊按摩,期間子羚露出白滑玉背,而定欣、智雯及施嬅則晒香肩浸Spa,定欣更有晒出事業線,場面香艷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!