掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

【身家過億仲要儲錢結婚?】方力申同Stephy又話復合?! __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

劉德華中箭十一年,無啦啦因為一篇來歷不明的「文章」,生安白造一件事,話劉德華唔認自己係香港人。此事對香港人,以及劉德華本人而言,都是一種傷害。其實大陸 ...


劉德華中箭十一年,無啦啦因為一篇來歷不明的「文章」,生安白造一件事,話劉德華唔認自己係香港人。此事對香港人,以及劉德華本人而言,都是一種傷害。

其實大陸人作新聞都唔係第一次,亦唔會有最後一次,事例包括:

【入稟告強國傳媒】大陸人老屈劉謙跪拜日本天皇 人哋志村健嚟㗎!

http://bit.ly/2jSJlBK

【人格謀殺】大陸捏造徐若瑄「污辱國格」罪證 再封殺

http://bit.ly/2l3rrrD

加埋劉德華事件,共通點就係,一定關日本事,而且離譜到,大部份大陸傳媒根本不去求證,只是copy & paste,無限content farm。一上Google,只要打兩個keyword,頭兩版嘅搜尋結果可以係來自不同大陸網民/內容農場,但句子完全一樣。

香港人都鍾意睇content farm,噚日有一個,係講方力申同鄧麗欣復合,標題係「(突發獨家) 成功追回Stephy ,方力申表示儲錢希望2018年內娶Stephy」,內容話,「方力申昨日到電台錄音,被問及與前女友鄧麗欣(Stephy)有否計劃復合,小方說:『我哋有可能再一齊生活,已經口頭計劃係2018年結婚,依家努力賺錢儲老婆本,而且將來一定會生小朋友。』小方更透露由於最近經濟不景,加上準備開拍的內地電視劇突然叫停,導致他損失逾百萬元。」

最大嘅破綻係,方力申要儲錢買樓?佢今年6月以4,450萬元買入元朗一間豪宅,又染指藝術品名畫生意,珍藏過百件,「以價值嚟講有幾千萬」,加埋豪宅,身家成億喇喎,仲要儲錢?

另一個point係,惡名遠播嘅content farm :greatdaily,去年10月已經有呢「(突發獨家) IG 放相曬復合 方力申儲老婆本 ,表示好快會娶 STEPHY」,內容完全一樣。方力申呢個「昨日到電台錄音」,錄咗成一年咁耐?



1.6萬like,636次分享 去年10月,同一段內容已於greatdaily出現。
今年,又嚟? 仲可以檢舉 幾壯觀!

鍾意就快D Share啦!