掃呢頁CODE去手機

2017年9月30日 星期六

唔係放閃Style 王浩信:有錢分居不如買樓 __,王浩信,

王浩信話有錢分居,不如拎啲錢去買樓,佢又啱喎!傳有婚姻危機嘅王浩信接受東網巨星fb直播出嚟拆彈。講到同太太陳自瑤因生B未有共識而出現婚變,佢話:「生B ...


王浩信話有錢分居,不如拎啲錢去買樓,佢又啱喎!


傳有婚姻危機嘅王浩信接受東網巨星fb直播出嚟拆彈。講到同太太陳自瑤因生B未有共識而出現婚變,佢話:「生BB我有時拎出嚟講,係因為我鍾意小朋友,但生BB咁小嘅事,都唔希望畀到壓力任何人,生BB係應該要有計劃,大家都忙緊,唔係一個啱嘅時候。(有冇諗點解成日被指婚變?)當然可能我哋比較少合照、一齊出公開活動,令啲人見到某些字眼就做揣測,我覺得每個人都有自己Style,我哋唔係成日拎屋企人出嚟講嘅人,唔係同大家分享嘅Style,今次都再講一次,我哋完全冇問題,希望大家畀空間。」

陳自瑤會出嚟回應?佢話:「我今次出嚟都唔想再講咁多喇!希望佢專心做嘢,我哋係冇問題,大家仲講咩呢?依家一齊諗緊點去拎囡囡有更好嘅成長同學習環境,所有有家庭嘅朋友都理解我。(冇對唔住太太?)梗係冇唯一做得差係冇時間陪屋企,因為工作。(從來冇搬走?)有錢分居都買咗樓住之前都可能會笑笑口回應,今次真係好認真答一次,希望大家畀空間我哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!