網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月6日 星期三

自己揀!澳門嘉欣索到暈vs蘇亞雷莊𠒇 __,嘉欣,雷莊𠒇,鍾嘉欣,

鍾意邊個就自己揀啦~《2017香港小姐競選》賽果已經塵埃落定,出爐港姐冠軍雷莊𠒇備受網民負評,不過雷莊𠒇一於少理。同樣係選美佳麗,2017年國際小姐澳 ...


鍾意邊個就自己揀啦~


《2017香港小姐競選》賽果已經塵埃落定,出爐港姐冠軍雷莊𠒇備受網民負評,不過雷莊𠒇一於少理。同樣係選美佳麗,2017年國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia Paiva)就深得網民歡心,全因為佢擁有甜到漏嘅混血兒外表!令好多網民忍唔住將佢同雷莊𠒇比較,唔知一向我行我素嘅雷莊𠒇今次又點睇呢?

Sofia Paiva今年得20歲,報稱身高5呎7吋高,依家係大學生兼模特兒,Sofia Paiva係一位土生土長的中葡混血兒,依家喺澳門聖若瑟大學修讀心理學,佢10底就會到日本東京角逐國際小姐(Miss International)寶座。睇番佢個社交網站,Sofia Paiva經常上載靚相,某啲角度仲似足就快嫁人嘅香港女神陳嘉寶,笑嘅時候亦好似台灣天王周杰倫太太昆凌,絕對係一個美人胚子!再睇番Sofia Paiva幾年前素顏兼有baby fat嘅相,一樣咁kawaii呢,難怪盡得民心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!