掃呢頁CODE去手機

2017年9月26日 星期二

【爆粗都照播】梁浸浸勁扭計 Yumiko 崩潰鬧女:X!你咁曵嘅呢? __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,梁浸浸,白緯玲,鄭希怡,

有阿女梁浸浸帶挈,yumiko最近返內地參加真人show《不可思議的媽媽》。第一次單獨帶住個女出走,yumiko比個女玩到㝽㝽團。得兩歳半嘅梁浸浸,因 ...


有阿女梁浸浸帶挈,yumiko 最近返內地參加真人show《不可思議的媽媽》。第一次單獨帶住個女出走,yumiko 比個女玩到㝽㝽團。

得兩歳半嘅梁浸浸,因為怕生保,全程樹熊咁黐實媽咪。最後yumiko 又朱古力、又糖,先㝽得掂個女完成任務。唔知係咪水土不服,拍攝嗰陣,梁浸浸仲發燒,不過又唔肯探熱,激到yumiko 發火:「X!你咁曳嘅呢?最後梗係yumiko 投降」

唔舒服特別扭計,梁浸浸唔肯訓覺,仲喊住要返屋企。 比阿女舞足一日,yumiko 終於崩潰:「有時候覺得自己不夠耐性,特別想哭的時候是,她哭著跟我說想回家。我希望她能夠跟我在一起的時候,也有像家裏一樣,有安全感。」




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!