網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月23日 星期一

亭亭玉立!甄子丹13歲大女街拍狂擺甫 __,子丹,甄子丹,

好靚女!「宇宙最強」甄子丹一向睇得又打得,就連長女甄濟如(Jasmine)都咁耍家。Jasmine年僅13歲就已經能歌善舞,仲遺傳咗父母嘅優良基因,愈 ...


好靚女!


「宇宙最強」甄子丹一向睇得又打得,就連長女甄濟如(Jasmine)都咁耍家。Jasmine年僅13歲就已經能歌善舞,仲遺傳咗父母嘅優良基因,愈大愈靚女,難怪唔少人想斟佢入行雖然子丹講過唔想女兒咁快入行,Jasmine暫時冇得喺幕前表演,但Jasmine不時喺社交網同大家分享靚相。好似呢日佢又上載街拍照。相中見着上工人褲嘅佢大擺唔同甫士,對住鏡頭相當自然,尤如專業Model咁,睇嚟佢都係食硬呢行飯Jasmine留言話:「My hair was in my face but that's okay because I made it look cool.(我啲頭髮黐住塊面,但冇關係,因為我好型。)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!