網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月12日 星期四

老豆風流快活 吳景滔四年忘不了司馬燕 [壹週刊 - 1440] __,司馬燕,M1,

吳忠義同Beth十字緊扣shopping,男方個巨腩大到呢……同你吟一吟老豆風流快活 吳景滔四年忘不了司馬燕司馬燕離開咗三年,老公吳忠義(Togi)一 ...






吳忠義同 Beth十字緊扣 shopping,男方個巨腩大到呢……

同你吟一吟

老豆風流快活 吳景滔四年忘不了司馬燕

司馬燕離開咗三年,老公吳忠義( Togi)一早將喪妻之痛拋諸腦後,攬住新歡 Beth愛到難捨難離,甚至愛屋及烏帶埋對方嘅囡囡移民新加坡重過新生活。早排兩人返港,唔係 Togi頂住個渾圓巨腩,礙眼到一個點,《壹》仔真係分分鐘走漏眼,佢兩個拖住手响中環拍拖行街。

至於吳景滔( Ian)同吳景耀( Brian)就寧願喺媽咪長眠嘅溫哥華繼續升學、陪伴左右,早排 Ian喺 IG話好掛住媽咪,同一時間 po埋美國政治記者 Norman Cousins嘅名言「 Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies insides us while we live」(人生中最大的殘缺並非死亡,而是活着時心已死),事隔四年都未能釋懷,真係睇見都心酸!







去年加埋成百歲嘅吳忠義同 Beth喺酒吧忘我激嘴。





吳景滔上載母子於西班牙合照, hastag司馬燕係靚媽又係好榜樣。

撰文:八珍

攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!