掃呢頁CODE去手機

2017年10月28日 星期六

「的哥」馬國明出動15架的士落尖咀巡遊 __,馬國明,

馬國明話唔怕視帝競爭大囉!藝人馬國明於電視城坐花車出發,在劇中演「的哥」的他與15架的士亦齊齊到尖沙咀做花車巡遊,為新劇《降魔的》宣傳,被問劇集成為了 ...


馬國明話唔怕視帝競爭大囉!


藝人馬國明於電視城坐花車出發,在劇中演「的哥」的他與15架的士亦齊齊到尖沙咀做花車巡遊,為新劇《降魔的》宣傳,被問劇集成為了台慶劇可有壓力?他笑指沒有,又指台慶頒獎典禮改到一月舉行,令《誇世代》、《溏心風暴3》都會加入有份角逐獎項,被問會否擔心競爭變大?他說:「咁咪好囉,刺激啲,最緊要觀眾覺得好睇,我都鍾意睇波,如果每年都係同一隊贏就唔好睇,多人爭係好事 !」至於看好那一位奪視帝?他表示看好陳展鵬,蕭正楠與王浩信。

談到馬國明於《使徒行者2》尾段現身飾演陳豪的弟弟,被指為第三輯留下伏線,他直言不知道會否開拍第三輯,若開拍如有角色預留給他當然開心,更笑指最喜歡演奸角。

--------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/EpBcKh


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!