掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

曾得番200蚊!王祖藍視3間億萬豪宅如遺產 __,祖藍,王祖藍,

王祖藍試過最窮嘅日子淨係得番200蚊。藝人王祖藍近日頻頻到內地吸金,有傳太太李亞男與他分隔兩地而患上抑鬱症,祖藍接受電台訪問否認有關報道,他說:「形容 ...


王祖藍試過最窮嘅日子淨係得番200蚊。


藝人王祖藍近日頻頻到內地吸金,有傳太太李亞男與他分隔兩地而患上抑鬱症,祖藍接受電台訪問否認有關報道,他說:「形容得太誇張,佢只係因為想念而成日喊。」更表示會調節工作時間,抽多些時間陪太太,祖藍說:「依家會製造浪漫去食燭光晚餐,同埋去山頂行山,不過要行得好快,因為太多人認得我哋了。」他又透露二人計劃明年起努力造人,藍祖說:「生夠20個小朋友都可以,不過一定要雙數,怕單獨小朋友被排斥。」另外,王祖藍直認與李亞男有這段美滿婚姻,必定要多謝兩個人,他說:「除咗媽咪外,另一位就係蔡少芬。」

對於早前一口氣狂掃3間總值過億萬豪宅,祖藍說:「初時都覺得有啲誇張,喺別人眼中,呢啲係我財產,但喺我眼中只係遺產。因為爸爸40幾歲就病逝,我依家都37歲,世事難料,想將最好嘅嘢留給屋企人。」更憶述昔日求學時的生活慘況,祖藍說:「經歷兩年同時接受綜援又要還債嘅日子,銀行戶口得番200蚊,最終都咬實牙關撐過去。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!