網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月5日 星期四

21年!高海寧晒婆孫照 完美複製冇變過 __,高海寧,

高Ling同婆婆影番當年嘅合照,兩個都咁靚呀!無綫咪神高海寧(高Ling)雖然工作忙碌,但佢嘅婆婆專程由南京嚟香港,所以呢個乖孫就當然要抽時間陪吓對方 ...


高Ling同婆婆影番當年嘅合照,兩個都咁靚呀!


無綫咪神高海寧(高Ling)雖然工作忙碌,但佢嘅婆婆專程由南京嚟香港,所以呢個乖孫就當然要抽時間陪吓對方,尋晚梗要一家人做節食飯過中秋佢喺Instagram上載咗同婆婆一齊嘅對比照,留言:「一轉眼,21年了!我最心愛的外婆,您一定要健健康康,繼續陪著(着)我、一直陪伴著(着)我…#婆孫情#彼此的一生中最愛#你陪我長大我陪你到老!」

當年大概9歲嘅佢挨實婆婆,雙手捉實婆婆膊頭笑得勁開心!而今年嘅佢「複製」當年合照,同婆婆做番一樣嘅表情動作!網民都激讚高Ling冇變過,細細個已經係美人胚子又下巴尖尖,唔同嘅只係戴咗副眼鏡,又話婆婆都係咁靚,叫佢要身體健康咁話,真係隔住咗個Mon都覺得佢哋好溫馨呀!

不過有搞笑嘅網民就留意到另一樣嘢,覺得當年高Ling隻手個感覺有啲怪怪咁話「右邊隻手好恐怖」,相信都係角度問題啫??!!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!