掃呢頁CODE去手機

2017年10月30日 星期一

衛詩雅25分鐘衝線游到甩帽 __,衛詩雅,詩雅,

衛詩雅以飛魚Look出戰,有姿勢有實際。
衛詩雅25分鐘衝線游到甩帽忙拍三組戲的女星衛詩雅為渡海泳備戰三個月,順利以超乎自己意料的成績25分鐘完成一公里賽程,氣都唔喘!事實上她在海中央時一度擔 ...


衛詩雅25分鐘衝線游到甩帽

忙拍三組戲的女星衛詩雅為渡海泳備戰三個月,順利以超乎自己意料的成績25分鐘完成一公里賽程,氣都唔喘!事實上她在海中央時一度擔心游錯方向,又甩帽兼飲海水,幸有驚無險成功越過維港!她笑言獲好友視為電影界代表,有意做影壇泳手Icon的她,預告明年會再挑戰。

曾考獲救生員牌的英皇電影藝人衛詩雅(Michelle)早前宣布參與渡海泳,即使先後接拍了三套新戲,仍每日抽時間練水備戰操Fit體能,視今次渡海泳運動作為一項挑戰。剛從日本完成拍攝工作回港的Michelle,昨日與「港隊飛魚」歐鎧淳、前無綫藝人黃澤鋒、模特兒黃俊豪(Jeremy)、歌手李拾壹等暢游維港,Michelle穿上水試時的一件頭幸運戰衣出戰,順利以25分鐘的成績從尖沙咀游抵灣仔完成整個賽程。

Michelle一上岸便面帶笑容,神情興奮氣都唔喘,她表示對成績滿意:「好開心,廿幾分鐘完成,比想像中快,以為要游四十幾分鐘先游到,對比平時練水係快。完成一刻都激動,覺得完成不可能任務,練咗三個月,即使臨近八號風都喺黃埔練水,覺得努力冇白費。落水時見到港隊嘅歐鎧淳同班隊友喺隔籬,自己都盡力跟上佢哋節奏,雖然好快就見唔到佢哋,但都捉到個速度,先可以咁快完成!」她又笑言收到不少祝福:「最開心係前一晚收到好多朋友祝福,叫我小心、安全,阿嬌(鍾欣潼)同小方(方力申)仲拍片畀我打氣,啲朋友話得我代表電影界,完成唔到就有啲難睇,搞到我都有少少壓力!」

衛詩雅順利完成渡海泳,風騷舉V!
  • 衛詩雅順利完成渡海泳,風騷舉V!
甚有經驗的黃澤鋒向衛詩雅教路。
  • 甚有經驗的黃澤鋒向衛詩雅教路。
游完一輪,衛詩雅氣都唔喘,神情輕鬆。
  • 游完一輪,衛詩雅氣都唔喘,神情輕鬆。
衛詩雅做足熱身!
  • 衛詩雅做足熱身!

明年再出戰

問到下水前的準備?Michelle笑說:「今朝四點幾起身,一定要食早餐再做足熱身!(緊張?)都會,對上一次練水係大半個月嘅事,所以落水一刻都有陌生感覺,加上練過咁耐都只係游過一次海,但我都同自己講要放鬆,要Enjoy呢個過程。」昨晨氣溫只有約20度,問到會否凍親?她笑說:「又唔會,陽光曬落嚟好舒服。游到中段有啲大浪,自己甩咗泳帽同飲咗幾啖水,不過都有驚無險嘅!(在海中央胡思亂想擔心完成唔到?)成日諗好唔好同救生員傾吓偈,我全程都驚自己游錯方向,游游吓就會畀水流推向左,加上又好似愈游愈少人咁!」

方力申拍片為Michelle打氣,更鼓勵她明年轉以自由式再戰。問明年會否再戰參加競賽組做飛魚王后?Michelle笑說:「下年都會,拍戲唔忙有時間會嚟,不過競賽就唔敢諗參賽時有講唔可以帶攝影器材落水,自己都恨喺水中央影相,當我上水之後都有好多朋友搵我影相,下年識玩,原來好多人都帶手機落去嘅!」

黃澤鋒教路

現年50歲的黃澤鋒曾於10歲時參加渡海泳,今年他被大會安排以經典泳手身份參加,以20分鐘完成,他與Michelle齊齊起步,二人因早年曾合作拍戲,故已認識,今次齊齊出賽,澤鋒以多年經驗向對方提供錦囊:「我經驗多啲,一落水,咪叫佢左手邊游出去囉!我仲同詩雅講,千祈唔好上艇,一定要完成,唔係好冇面!不過,詩雅我都好欣賞,佢滿有信心,臨出去時同我講唔會!見佢游完全程,我都好戥佢開心!」

另外,Jeremy夥拍Michelle和李拾壹被挑選一同參加,三個月前一同接受地獄式集訓,問到三個邊個游得叻啲?他說:「佢哋話我游得最快,不過詩雅跟得好貼,佢好有鬥心,成日要挑戰我,之前喺泳池游三十個塘,我同佢只係相差1分鐘,今次渡海泳我一上水就見到詩雅喺後面!反而李拾壹就遲過我哋啲。」Jeremy又讚Michelle捱得,指她受訓期間試過抽筋及嘔吐:「因為要做成千下體能,有次佢拍完通宵戲就嚟,唔夠瞓,所以嘔。」受訓雖然辛苦,但三人身處大海,卻樂在其中,已相約下次再參加。

文:影視組






鍾意就快D Share啦!