掃呢頁CODE去手機

2017年10月15日 星期日

【試過3次】冇熄火豪宅險變灰 81歲謝賢:霆鋒罵到頭破血流 __,霆鋒,謝賢,謝霆鋒,

謝賢(四哥)最近拍攝大陸真人騷《寶貝的新朋友》,首集片段喺網上曝光,年屆81歲嘅四哥自揭獨居老人生活,原來四哥喺屋企冇嘢做就睇霆鋒嘅童年相,又試過煮飯 ...


謝賢(四哥)最近拍攝大陸真人騷《寶貝的新朋友》,首集片段喺網上曝光,年屆81歲嘅四哥自揭獨居老人生活,原來四哥喺屋企冇嘢做就睇霆鋒嘅童年相,又試過煮飯時忘記熄火,幾乎火燒屋!

節目喺四哥獨居嘅逾千呎豪宅拍攝,從片段所見,着起圍裙喺四哥喺廚房煎扒,工作人員提醒冇開抽油煙機,四哥即刻開番抽油煙機,仲驚爆試過忘記熄火:「因為我呢,常常沒有人的,就是我一個人,我煮東西的時候,突然有人找我,我就出去了幾個小時,全部都是煙,下面那個職員打電話給我,你家裏着火了,嚇得我馬上就回來,幸虧我在香港。」

工作人員問呢種情況經常發生嗎?四哥大笑:「不好意思!我發生過三次,所以給我兒子駡得我頭破血流,我就叫我那個司機寫『熄火』兩個字貼在門口,我一出去看到字條,就會回廚房看看有沒有火,所以現在比較安全一點。」問參加呢個節目有冇講畀子女知?四哥搞笑話:「沒有,因為我跟他們不是很熟。」

煎好扒之後,四哥一個人坐喺飯枱開餐,有啲傷感話:「有時候我是買一條魚回來蒸,我這人吃東西是很隨便,只要過得去、吃得飽,我就很滿意,我一個人就是這樣子吃了幾十年!」之後四哥打開電腦,睇吓霆鋒嘅童年相,感慨話:「沒有地方去,在家裏沒事做,我就看這個,因為我不看報紙,這個是霆鋒他出生的時候,這個是我送他去日本讀書,還有跟霆鋒一起去釣魚,現在沒有了,現在他要賺錢了。」

四哥還拿起一隻死咗嘅龜剩下嘅空殼,坦言將來作陪葬之用:「十幾年前,人家送了陪我,結果我出去拍戲,我回來牠死掉,所以我要留到跟我死的時候,把牠跟我一起陪葬。」



謝賢喺大陸真人騷勁講自己老人獨居生活,試過冇熄火就出街,好彩冇釀成火災。 不過就俾阿仔霆鋒鬧爆。
節目晒咗好多父子合照。

嘆o依家冇乜機會同霆鋒一齊釣魚。




年輕時嘅四哥。


晒霆鋒剝光豬相。

鍾意就快D Share啦!