網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月15日 星期日

關楚耀刷靚棚牙 攬傅嘉莉啜足30秒 __,傅嘉莉,關楚耀,

睇到都面紅!藝人傅嘉莉與關楚耀在沙灘拍攝接吻戲,二人一Take過完成30秒的咀戲,傅嘉莉大爆關楚耀經常於化妝間刷牙。關楚耀則讚拍檔嘴唇柔軟,不介意再親 ...


睇到都面紅!


藝人傅嘉莉與關楚耀在沙灘拍攝接吻戲,二人一Take過完成30秒的咀戲,傅嘉莉大爆關楚耀經常於化妝間刷牙。關楚耀則讚拍檔嘴唇柔軟,不介意再親熱點。

咀戲一Take過

藝員傅嘉莉(Kelly)與關楚耀(Kevin)日前到麗都灣為無綫新劇《特技人》拍攝一場沙灘接吻戲,Kelly以低胸晚裝亮相,二人儼如一對新人。拍攝時,二人極速投入情緒,埋位前更與導演多次溝通細節,表現超投入未有笑場,最終一Take過完成接近30秒的深情擁吻。

劇集尾聲感不捨

二人事後接受訪問,坦言好享受這場接吻戲。問到事前有甚麼準備?Kelly爆料說:「唔止拍接吻戲,我成日都見到Kevin喺化妝間刷牙,真係利害,佢已經完全融入咗公司!」Kevin則大讚拍檔:「Kelly嘴唇好柔軟,之前都拍過吻戲,同今次比算小兒科,今次做主動,拍出嚟好怕觀眾覺得核突又唔浪漫,所以唔介意親熱啲。」Kelly笑言不需要刻意培養情緒,因二人已累積三個月感情:「劇組安排我咗喺尾聲先拍,呢三個月同Kevin合作得好開心,所以完全冇尷尬。」Kevin則笑言快將與劇集「吻別」,大感不捨。

女仔留疤好有型

此外,Kelly提到日前拍攝時擦傷手臂:「好彩今晚套衫都遮到,傷口已經埋口。(擔心留疤?)之後會搽Cream同黐除疤貼,不過我覺得女仔有疤都幾型。」Kevin則指一班拍檔如朱晨麗、譚俊彥等都有受傷,大呼痛心:「當日睇住譚俊彥完成演出同受傷,好尊敬佢對拍攝嘅認真。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!