掃呢頁CODE去手機

2017年10月17日 星期二

【「洪爺」結婚喇!】拍完通宵戲趕簽紙 35歲林子善搞氣氛:可唔可以諗吓先 __,林子善,

35歲嘅林子善今日與拍拖5年嘅圈外女友董佩欣(Kary)正式簽紙結婚,明年4月3日將於將軍澳一間酒店補擺50圍酒席,月尾會同太太去馬爾代夫影婚紗相。子 ...


35歲嘅林子善今日與拍拖5年嘅圈外女友董佩欣(Kary)正式簽紙結婚,明年4月3日將於將軍澳一間酒店補擺50圍酒席,月尾會同太太去馬爾代夫影婚紗相。子善今日喺ig貼上張與老婆合照,留言﹕「20171016之上路,有儍人終成眷屬,一起踏上婚姻之路。」見子善被老婆勾住佢個鼻子走,似乎係喻意從此被困,聽晒老婆話。

子善今日接受傳媒訪問時,直言好攰:「拍TVB(《果欄中的江湖大嫂》)今朝04先收到,返到屋企沖埋涼,唞一陣9點就要起身簽紙,o依家都準備休息。(點解咁趕?)套劇遲咗成個月煞科,原本諗住拍多套大陸微電影,唉,o依家冇咗幾十萬。」

問到簽紙過程有冇感動落淚?佢笑笑口話:「我問可唔可以諗吓先呀?!」原來子善係一個好感性嘅人,好容易就喊,所以佢想搞吓氣氛,佢話:「我老婆就好快簽咗,但我驚我喊呀,我喊阿爸阿媽又喊,阿哥又喊,阿嫂又喊,唔想搞到氣氛咁,所以咪搞笑囉。(對老婆有乜承諾?)冇喎,都係嗰啲啦,生仔就出年先,擺埋酒先計劃。想搬層大啲嘅樓,最好同父母一齊住,或住附近,但九龍樓好貴,都要努力跑數。」

子善早前買咗一隻20萬元嘅鑽戒向女友求婚,佢話預計整個婚禮使百幾萬,佢話:「擺酒都70萬啦,仲有外家禮金呢,呢啲出手一定要闊綽,屋企人嘛,寧願慳自己。」

林子善今日迎娶拍拖5年嘅圈外女友Kary,兩人都好玩得,連簽紙都照玩! 子善今日喺ig宣布結婚消息。 子善話簽紙要諗吓先喎......


《喜劇之王》嘅洪爺,相信好多人都仲記得。(劇照)

鍾意就快D Share啦!