掃呢頁CODE去手機

2017年10月22日 星期日

【簽約入行搵銀】屋企經濟亮紅燈 林作急賣3千呎複式豪宅套現 __,林作,

前大律師林作自從冇做律師後,分別喺教育界同演藝界進軍,幕前幕後都撈埋,雖然瓣數多,不過都只係自由身接job。到近日,林作終於自爆簽咗俾范振鋒,對方「包 ...


前大律師林作自從冇做律師後,分別喺教育界同演藝界進軍,幕前幕後都撈埋,雖然瓣數多,不過都只係自由身接job。到近日,林作終於自爆簽咗俾范振鋒,對方「包起」自己3年。林作正式成為藝人。

林作做藝人,有人認為富二代冇經濟壓力,入行純粹媾女過戲癮,不過林作今日喺Ig留言話:「實不相瞞,屋企最近環境急轉直下,已經在蘊釀出售層所謂豪宅。」仲hashtag咗「下海」」、「地產經紀請揮手」。

睇番林作位於半山嘅麥當勞道3,400呎複式豪宅,1年前林作媽媽豪擲6,500萬買入,現時市值已逾8千萬。(新聞連結: http://bit.ly/2kiUP0S )當時有指林作媽媽打算買嚟留俾林作同麥明詩作新婚愛巢之用。

對於賣樓套現,林作接受《蘋果》訪問時直認不諱:「係呀,阿媽有日好語重深長同我講,話『阿仔,我哋今時唔同往日』估計佢生意出咗啲問題,但詳細情況,就真係要問佢先知。我哋同會計師商量過,我又問過啲地產朋友,要減低媽咪負擔,最折衷嘅辦法,就係賣樓套現。其實簽俾范振鋒入行,都係因為呢個原因想搵多啲錢,最好返埋大陸,唔好話食蟲、剃毛都仲得呀。」

問林作若然大屋搬細屋,會唔會覺得唔慣,佢笑笑口咁話:「以前喺外國讀書,都成日搬嚟搬去,細屋大屋都住過,或者住女友屋企,將來入埋贅都冇問題。」

話晒以前間屋諗住當新婚愛巢,不過林作就話冇唔捨得:「o依家連拖都冇得拍,愛乜鬼巢呀,不過我冇得住呢間屋,都有樣好,就係可能會大快人心,相信負評都會少啲。」

(資料圖片) 林作話賣樓,係想減輕媽咪負擔。(資料圖片) 林作媽媽舊年以6,500萬買入麥當勞道一個3,400呎覆式單位。(資料圖片)
樓下係客廳、飯廳同廚房。(資料圖片) (資料圖片) 上層有三間套房。(資料圖片)
現時豪宅市價已升至逾8,000萬。(資料圖片) (資料圖片) 除咗向教育界發展,最近仲正式簽俾范振鋒成為藝人。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!