掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

【腳都震埋】46歲張文慈危坐天橋搵命博 __,張文慈,

小心呀!剛於9月30日度過46歲生日的張文慈(Pinky),翌日接着過農曆生日,她竟「搵命博」為無綫新劇《跳躍生命線》拍攝危坐天橋的戲份。畏高的她前日 ...


小心呀!


剛於9月30日度過46歲生日的張文慈(Pinky),翌日接着過農曆生日,她竟「搵命博」為無綫新劇《跳躍生命線》拍攝危坐天橋的戲份。畏高的她前日下午偕同台前幕後包括馬德鐘、羅天宇及戴耀明等現身九龍灣「春嬌橋」開工,劇情交代Pinky危坐天橋玩自拍,途人誤以為有人自殺報警,扮演Pinky弟弟的馬德鐘即一身救護員制服趕到。為救拍攝效果力臻完美,劇組更租借消防及救護車,更有真消防員到場協助拍攝。

5個猛男傍實

雖然正值公眾假期,但途經的車輛仍不少,拍攝中途更忽然下起大雨,現場又濕又焗。Pinky因應拍攝需要,於「春嬌橋」窗口位置不停爬高俯低,令旁人冷汗直標!她事後受訪坦言:「起初望落去真係腳震,仲要見到啲司機望上嚟,我驚搞到人哋撞車。其實公司好好嘅,有5個猛男喺身邊扶實我先,又出動3條威吔確保我嘅安全,所以後來我都淡定咗。拍嘅時候我出力夾實雙腳,返到屋企就開始酸軟喇。」

生日同閨蜜慶祝

談到農曆生日「玩命」,Pinky直言這個生日相當難忘。至於生日願望,她笑指自己無求:「極其量都係想屋企人個個身體健康。(生日點慶祝?)好開心同啲閨蜜唱吓K、食吓嘢咁,平淡是福嘛。(禮物?)收到幾束花,其中一束係菲菲(前亞姐繆非臨)喺上海越洋送贈,大家都好有心。」Pinky簽約無綫後先後拍了4套電視劇,《跳》劇倘有幾天便煞科,靚女終可作小休,已計劃與家人前往台灣探望胞姐一聚天倫。

貼合照賀萬綺雯牛一

另外,身為Pinky好姐妹的萬綺雯昨日生日,Pinky於社交網站貼上二人合照,留言祝福對方日日開開心心、永遠美麗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!