網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月27日 星期五

郭富城52歲生日!方媛騷長腿送蛋糕慶祝 __,方媛,郭富城,

郭富城今日生日,方媛騷長腿兼送蛋糕慶祝呀!今日係天王郭富城(城城)嘅52歲生日,喺呢一個大日子當然要同一班好友一齊慶祝啦!城城嘅經理人小美早前就喺社交 ...


郭富城今日生日,方媛騷長腿兼送蛋糕慶祝呀!今日係天王郭富城(城城)嘅52歲生日,喺呢一個大日子當然要同一班好友一齊慶祝城城嘅經理人小美早前就喺社交 ...


郭富城今日生日,方媛騷長腿兼送蛋糕慶祝呀!


今日係天王郭富城(城城)嘅52歲生日,喺呢一個大日子當然要同一班好友一齊慶祝城城嘅經理人小美早前就喺社交網站上載咗多張同城城慶祝生日嘅相,但係就未見城嫂方媛嘅身影。

而方媛今日就喺佢自己嘅社交網站上載咗一張自拍,並留言:「猜我比之前胖了幾斤。」身穿一件牛仔外套並以短裙上陣嘅方媛,大晒佢修長嘅美腿。雖然相隔生咗囡囡只係短短一個月,不過佢依然keep得到弗到爆嘅身形,可謂得天獨厚。唔少網民都忍唔住大叫葡萄之餘,仲紛紛向方媛請教收身之道。方媛其後又上載咗張蛋糕相,送咗個可愛蛋糕賀城城生日!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!