掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

醫生建議切5成舌頭 洪朝豐北上撲水救命 __,洪朝豐,

希望可以樂觀面對啦!前DJ洪朝豐日前證實患舌癌,他今日接受東網電話訪問時表示剛收到報告,醫生說屬於第一期或第二期舌癌,醫生建議立即做手術,估計要切除3 ...


希望可以樂觀面對前DJ洪朝豐日前證實患舌癌,他今日接受東網電話訪問時表示剛收到報告,醫生說屬於第一期或第二期舌癌,醫生建議立即做手術,估計要切除3 ...


希望可以樂觀面對


前DJ洪朝豐日前證實患舌癌,他今日接受東網電話訪問時表示剛收到報告,醫生說屬於第一期或第二期舌癌,醫生建議立即做手術,估計要切除3成至5成的舌頭,如果做手術的話會是11月初,問到做手術的話到時豈不是會講唔到嘢?他說:「唔止,仲有個可能性係我會破相,需要破開我嘅下巴骨做手術,再用螺絲鑲埋佢,所以下巴係會有疤痕,講嘢能力都會大受影響,語言治療師會幫助我講嘢,但其實另外我有同醫生講需要慎重考慮,有同佢講我依家接受緊內地中醫嘅治療,佢哋會開藥方畀我,然後我執藥。」

北上撲水

他亦謂其實過去一星期在佛山拍一套網絡電影,昨日拍到凌晨三點,但今早搭專車七點半來香港醫院覆診睇報告,睇完報告之後再專車送他返佛山,仍要拍多幾日戲,故會在佛山煲藥,已經食了五日藥,今日是第六日,早上及黃昏各食一次,問食藥之後情況可有好轉?他說:「就係食完之後覺得條脷情況輕鬆咗啲,呢5日條脷嘅痛逐漸變少,食嘢輕鬆咗,有進步,所以我好坦承同醫生講,呢個殺傷性咁強嘅治療方案(指手術)我需要觀望一陣,因為有一組中醫師睇緊我,安排咗月底去內地三個星期做治療,除咗中醫開方外,亦有推拿、按摩、針灸配合,令身體血液循環好,令藥嘅吸收好。」

接受事實

問到當他聽到醫生說要切脷的時候,可有感到很震撼、接受不到?他說:「冇,當個幾星期前確診知道有癌病時,知道治療都係三樣嘢,分別係手術、化療、電療,所以當佢同我講要切去條脷三至五成嘅時候,我已經有心理準備,所以好平靜。(假設真係要切脷嘅時候,仲使唔洗使電療或化療?)醫生冇咁嘅建議。」

冇咗把聲

講到他最大的寶藏就是聲音,如果做手術的話他就沒了聲音,但他表示前妻一再叮嚀他:「叫我考慮任何治療方案時,一定要知道生命有好多可能性同美好,如果我冇咗把聲,我都仲有好多才能,而我嘅細佬都話條命最重要。」他亦說姪女有中醫治療經驗,覺得有中醫團體幫他就好像有曙光。他亦謂現階段會先接受21日的中醫治療,之後再觀察病情,問到之後可還會考慮接受做手術?他說:「呢樣嘢我唔講住,依家當下唔可以諗太多嘢,只可以見步行步,要當下考慮嗰啲嘢。」據知,醫療費用龐大,所以他病住都要北上開工撲水。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!