掃呢頁CODE去手機

2017年10月25日 星期三

成龍前經理人陳自強家中離世 享年76歲 __,陳自強,成龍,

76歲成龍前經理人陳自強(Willie)近年淡出娛圈,兩年前曾傳他因心臟病入院,出入靠坐輪椅代步,更有指今年9月再度不適入院,其後出院在家休養,有消息 ...




76歲成龍前經理人陳自強(Willie)近年淡出娛圈,兩年前曾傳他因心臟病入院,出入靠坐輪椅代步,更有指今年9月再度不適入院,其後出院在家休養,有消息指陳自強昨晚在家中病逝。

關錦鵬今日接受《蘋果》訪問,親證好友昨晚離世:「今朝聽負責照顧佢嘅契仔講陳自強噚晚喺屋企安詳離世,之前大家都食過飯,中秋有講過電話,大家keep住有電話聯絡,聽佢把聲都幾精神,不過行唔到路,間唔中有咳 (問到係唔係癌病?)其實佢已經好番,不過要等醫院證實死因,我同佢由《胭脂扣》識,佢做監製,大家識咗30幾年,呢個人作為朋友、工作伙伴,真係冇話可說,心哋又好,呢幾年佢就係退休狀況,如果唔係因為身體原因,佢都想搵啲唔係工作太重嘅工作,做番監製。」



陳自強一向愛杯中物,多年來難以戒酒,陳自強曾做成龍經理人,全盛時期為鍾楚紅、張曼玉、張學友及鄭裕玲的經理人,被封「金牌經理人,與成龍更合作逾30多年,闖出名堂,當年陳自強透過秦祥林認識成龍,兩人合作從沒簽合約,多年靠兄弟情,互相信任,之後成龍進軍荷李活時,雖然有另一經理人幫忙,不過陳自強亦一直在成龍身邊,怎料2008年,成龍與陳自強關係決裂,突然與陳自強終止合作關係,工作由太太林鳳嬌接管,直至2014年,陳自強接受電台訪問提到與成龍當年「分手」一事,他以「走火入魔」形容成龍,不再需要陳自強幫手,陳自強先提出離開,在成龍60大壽,陳自強被邀出席,此外,在元彪嫁女再度與成龍碰面,成龍主動搭膊頭,二人關係才破冰。


鍾意就快D Share啦!