網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

王浩信新劇《兄弟》兩地外景豪使800萬 __,王浩信,

《兄弟》去完英國再去菲律賓拍外景。由藝人王浩信、朱晨麗以及陳庭欣等主演的無綫新劇《兄弟》,遠赴英國拍外景,並將於明年一月中再到菲律賓拍動作場面。據監製 ...


《兄弟》去完英國再去菲律賓拍外景。


由藝人王浩信、朱晨麗以及陳庭欣等主演的無綫新劇《兄弟》,遠赴英國拍外景,並將於明年一月中再到菲律賓拍動作場面。據監製林志華透露,兩地外景的使費達800萬港元之多,可謂不惜工本:「就算演員酬勞唔計,單係英國呢邊嘅製片費用,已經要成500萬港元,而菲律賓嗰邊物價就低啲,但都要用200至300萬港元!不過, 今次捧新人可以話係不惜工本,好似江嘉敏、劉穎鏇咁, 佢兩個喺劇中有好多發揮,江嘉敏更加同浩信演一對戀人, 戲份唔少,無綫發掘新人不遺餘力㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!