掃呢頁CODE去手機

2017年10月4日 星期三

【享年81歲】無綫前首席化妝師陳文輝中秋夜離世 兒子:他很安詳地走了 __,無綫,

現年81歲的化妝大師陳文輝,04年退休離開無綫,今年7月傳病重入院,據悉吸煙多年的輝哥今年6月發現患上肺癌,於港島區一間醫院接受治療。其子陳志達今晚向 ...


現年81歲的化妝大師陳文輝,04年退休離開無綫,今年7月傳病重入院,據悉吸煙多年的輝哥今年6月發現患上肺癌,於港島區一間醫院接受治療。其子陳志達今晚向親友發短訊,沉痛謂:「輝哥今晚八點十五分離開這世界了!多謝你們對輝哥的關懷疼愛!他是很安詳地走了,沒有甚麼痛苦的!」

《蘋果》致電陳志達,他語調尚算平靜,謂:「因為個病都定咗係末期,定咗係末期,不過喺療養院令佢冇咁痛苦,同埋之前都講咗唔好同佢做化療,同埋同醫生話唔需要同佢搶救,所以佢係喺安詳同冇痛苦之下離世。」

「由噚晚開始屋企人已經守候喺佢身邊,知道佢嘅情況咁,我哋都好緊張。今晚八點幾,我,我哥哥,嫂同太太都喺度,輝嫂返咗屋企之後,都call佢返番嚟,送輝哥最後一程。」

據知輝哥患病期間,家人擔心輝哥年紀大,接受化療會好辛苦,所以決定安排輝哥接受中藥治療,情況一度穩定。自從輝哥發現癌症之後,家人一直悉心照顧,尤其是輝哥結婚19年嘅第二任太太Deborah,夫妻情重。

當時Deborah接受《蘋果》電話訪問,亦語氣平靜謂:「輝哥都一把年紀啦,有病係好理所當然。」又稱:「佢OK嘅,胃口當然冇以前後生咁食得啦,佢始終都係病人。我哋依家同佢一齊打緊仗,我哋都會鼓勵佢食嘢呀、心情開朗呀,我覺得最緊要佢心情開朗囉,你打任何仗都一定咁。」


鍾意就快D Share啦!