掃呢頁CODE去手機

2017年10月2日 星期一

8年情盡!52歲劉美君同混血男友分手 __,劉美君,

劉美君話同男友價值觀唔同,所以分咗手。今年52歲的歌手劉美君(Prudence)因綵排紅館個唱而受傷,在社交網上載雙腳紮滿繃帶的受傷相,但原來除身體受 ...


劉美君話同男友價值觀唔同,所以分咗手。


今年52歲的歌手劉美君(Prudence)因綵排紅館個唱而受傷,在社交網上載雙腳紮滿繃帶的受傷相,但原來除身體受傷外,她更受情創,首度承認跟拍拖8年的混血兒男友Steve分手。

唔想影響個唱

Prudence將於10月14及15日假紅館舉行兩場《Karma Chameleleon千色》演唱會,連月積極綵排,在社交網上載受傷相,原來除了身受傷,Prudence亦心傷,早前她與相戀8年、已達談婚論嫁的混血兒男友Steve低調分手,不過她不欲影響個唱,加上不想外界將焦點放在感情事上,故每當受訪被問及男友時,她只輕輕帶過。

經歷兩段婚姻的Prudence,其實早在月前在社交網透露心聲,於9月中曾指「nice to be single and available again」、「享受獨身生活中」、「兩個人要掙扎來維持,倒不如分開,勉強無幸福」。

因為了解而分開

Prudence接受《東網》電話訪問,問到男友可有來照顧?她隨即首度自爆已分手:「既然大家都問起佢,不如我講出嚟,我哋分咗手,雖然我哋相處咗8年,我發現大家喺人生價值觀唔同,相處期間都有拗撬,咁不如分開,俗語嗰句係『因為了解而分開』,之前唔想講係唔想人哋以為我宣傳。」

Prudence又叫大家不用擔心其傷勢:「因為有一Part係好似畀人圍剿咁,有啲拉扯,我又着高踭鞋,加上有啲舊患,所以我去睇跌打去瘀,唔想對腳又黑又瘀咁,綵排時間都好長,排4個鐘至8個鐘不等。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!