網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

仔仔9個月大就接Job 陳敏之酬勞撥教育基金 __,敏之,陳敏之,

陳敏之長腿遺傳畀仔仔,子樂9個月大已經有2歲身高。藝人陳敏之首次帶住囝囝雷子樂出席公開活動,僅9個月大的子樂相當精靈,面對在場閃光燈狂閃也不驚慌,只是 ...


陳敏之長腿遺傳畀仔仔,子樂9個月大已經有2歲身高。


藝人陳敏之首次帶住囝囝雷子樂出席公開活動,僅9個月大的子樂相當精靈,面對在場閃光燈狂閃也不驚慌,只是合照時不肯望鏡頭,已有一女的王浩信與陳自瑤見狀,即走上前引他注意力望向鏡頭。事後敏之接受訪問時,笑指囝囝雖然僅得9個月大,但身高卻如兩歲小朋友般,認為全因遺傳她與丈夫的高挑身形。

談到她可一手抱起子樂,敏之謂:「係呀,好弗,湊佢時可以單手抱,交叉手咁抱都得,有嘢做令我瘦得快。(囝囝有酬勞?)有,連埋我嗰份都放晒落佢教育基金。」更指今次囝囝處男下海,身為母親的她緊張非常,與母親齊齊搜羅靚仔服飾給囝囝。

談到囝囝表現淡定,敏之謂:「佢連百日宴都冇喊過,性格上係斯文BB,屬於觀察同思考型,遺傳咗老公嘅淡定。(畀個仔拍廣告?)唔阻到佢就ok,唔想佢成日出去做嘢,讀書最緊要,拍劇就唔好,都唔想佢做呢行,廣告ok,當係做個紀念,等佢大個可以睇番,搵到嘅錢會放入教育基金同做善事,等佢細細個就知做善事嘅重要性,大啲會帶佢去做義工,等佢知道呢樣嘢緊要過搵錢。(生多個陪個仔?)有機會都會,等個仔有個伴。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!