掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

名人:變髮Amanda S.勁驚艷 男友讚新鮮 __,Amanda,Amanda S,

AmandaS.剪咗新髮型後,成個唔用晒。本身廚藝出眾的名模AmandaS.和Danielle,出席「香港亞洲之友及保誠香港香港網球公開賽慈善名人午宴 ...


Amanda S.剪咗新髮型後,成個唔用晒。


本身廚藝出眾的名模Amanda S.和Danielle,出席「香港亞洲之友及保誠香港香港網球公開賽慈善名人午宴」時,各大顯身手,Amanda S.炮製了一道別具特色的網球造型朱古力,而Danielle則設計了鱈魚柳和焗西班牙蔬菜蛋餅兩道菜式。

Amanda S.的新造型更加吸引,剪短兼染了一頭金髮的她,感覺煥然一新:「依家係完全一個鬼妹,唔係混血兒,因為我去咗一間新salon,髮型師同我講,叫我信佢,話我可以好似超模Linda Evangelista咁多變化,我擔心話自己可能做唔到,但又work.」她否認是受刺激所致,稱一向愛轉換髮型,問到男友是否喜歡她的新造型,她說:「佢話好似有個新女朋友咁,好有新鮮感。(叫男友染埋一份?)佢啲頭髮好靚,佢好少轉髮色。(轉咗色會唔會多咗工作?)好緊張,之前8月拍過霆鋒嘅飲食節目,遲啲要再拍,點算?雖然唔使連戲,但今次會同佢去一個地方,唔知(髮色)喺大陸市場會唔會有問題,唔知點算。」另外下個月又會與一間公司有與飲食有關的合作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!