網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月27日 星期五

Apple:iPhone X炒價料達3萬 手機商備600萬收機 __,Apple,iPhone,iPhone X,手機平板,手機,

有旺角手機回收商直言,iPhoneX肯定炒價貴。(黃偉邦攝)iPhoneX今日(27日)接受預訂幾乎遭農果「秒殺」,有旺角手機回收商直言,是次肯定會「 ...


有旺角手機回收商直言,iPhone X肯定炒價貴。(黃偉邦攝)


iPhone X今日(27日)接受預訂幾乎遭農果「秒殺」,有旺角手機回收商直言,是次肯定會「炒到顛峰」,預計回收價每部要2至3萬港元,又擔心收不到足夠數量iPhone,屆時無法交貨予客戶。另有手機商亦言,至今已累計收到超過100部iPhone X的訂單,下周五(3日)首賣日已準備500至600萬港元現金,務求收到200部機或以上。

旺角先達廣場的i世代電訊經理姚進表示,是次iPhone X訂購情況反應熱烈,iReserve在3分鐘內全部售罄,預訂只僅約10分鐘已額滿停售,相信是次肯定「炒得勁」,且炒風持續約2個月,預計開售日每部iPhone X的回收價達2至3萬港元,又指現時只敢接約50部機的訂單,擔心屆時無法交貨予客戶,「係唔敢接咁多,驚到時收唔到咁多機。」

數碼匯負責人阿勇直言,iPhone X至少維持1個月,保守估計每部回收價達1.5萬至1.6萬港元,亦不排除會開售日會炒至2萬港元或以上,至今已累計收到超過100部機的訂單,在開賣日已準備500至600萬港元現金,務求收到200部機或以上:「我估收100部就唔難嘅,希望最好收多啲,有200部就最穩陣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!