網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月22日 星期日

星和:心穎BB拎女配 自覺未夠班 __,心穎,心穎BB,黃心穎,

心穎BB,你係得嘅!在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2017》「我最愛TVB女配角」賽果爆冷,由黃心穎憑劇集《與諜同謀》奪得,她在後台訪問時說:「冇諗 ...


心穎BB,你係得嘅!


在新加坡舉行的《星和無綫電視大獎2017》「我最愛TVB女配角」賽果爆冷,由黃心穎憑劇集《與諜同謀》奪得,她在後台訪問時說:「冇諗過會得獎,覺得自己未有呢個能力,我喺台下知道賽果係震晒,身邊嘅高海寧、洪永城話係我,我都未敢相信係自己,好多謝家人一直支持,頭先個腦一片空白,希望有機會可以再喺台上多謝屋企人。」

講到男友馬國明笑言想跟心穎行紅地氈,心穎表示希望下年可以一齊行,因有《宮心計2深宮計》播映,問會否也多謝馬國明?心穎說:「佢都係我其中一個要多謝嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!