掃呢頁CODE去手機

2017年10月7日 星期六

【閨蜜睡房】同性拜拜!連詩雅鍾意同仔玩 __,詩雅,連詩雅,

點解Shiga成日畀人話臭寸嘅?!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集迎來歌手連詩雅(Shiga)與主持 ...


點解Shiga成日畀人話臭寸嘅?!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集迎來歌手連詩雅(Shiga)與主持人李惠儀(Kiwi)齊齊Girl's Talk!Shiga經常被誤會為好Cool和好寸,她澄清說:「識我嘅朋友就知我傻傻哋,唔識我嘅人就會對我有錯覺,會將我擺去Cool同寸類別。」

Shiga自言由中學開始,已遭到同學仔們誤解,她說:「一嚟可能係我身高,12歲已經有依家嘅高度,加上我個樣好易畀人誤會好高傲同巴閉,我唔出聲其實係我怕醜,或者唔知點同人溝通,由細到大都好內向。」先後被爆多段戀情的Shiga,承認男性朋友多過女性朋友,她說:「因為我比較男仔頭,冇人諗過我細個鍾意玩四驅車。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!