掃呢頁CODE去手機

2017年10月17日 星期二

麥雅緻影大肚寫真 張頴康除衫晒肌搶鏡 __,麥雅緻,張頴康,

麥雅緻大肚寫真有得睇!藝人張頴康太太麥雅緻臨盆在即,期待新生命到嚟之時,佢哋去咗影大肚寫真,仲將啲相上載喺社交網站同網民開心Share,相中睇到麥雅緻 ...


麥雅緻大肚寫真有得睇!


藝人張頴康太太麥雅緻臨盆在即,期待新生命到嚟之時,佢哋去咗影大肚寫真,仲將啲相上載喺社交網站同網民開心Share,相中睇到麥雅緻晒肚之外,張頴康都有除衫晒Fit爆身材,相當搶鏡,佢哋當然唔少得搵埋囡囡一齊影啦,一家三口Warm到爆!

腹大便便嘅麥雅緻預產期喺十月底,張頴康表示已全面停工等太太生產,佢一早預備定走佬袋,做足準備,張頴康表示太太想大肚留倩影,所以專程影咗這輯大肚寫真相。問到係咪為呢輯相特登操Fit?佢話:「唔係,可能我戒咗酒,所以Fit咗。(點解除衫影?)影影吓,太太叫我除衫咁我咪除。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!