網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月5日 星期四

【進步定退步】麥明詩又係臥底 同魏焌皓談情戲做成點? __,魏焌皓,麥明詩,

「十優港姐」麥明詩(Louisa)喺處女作《賭城群英會》嘅演技被網民批評到慘不忍睹,麥明詩之後出席活動被問到「死魚眼」,佢話:「我雙眼呈待機狀態係弱點 ...


「十優港姐」麥明詩(Louisa)喺處女作《賭城群英會》嘅演技被網民批評到慘不忍睹,麥明詩之後出席活動被問到「死魚眼」,佢話:「我雙眼呈待機狀態係弱點,我起身會練習開合眼10次。」(新聞連結:http://bit.ly/2y0CImp)

麥明詩嘅第二套作品《使徒行者2》,香港版本噚晚播到第13集,但係大陸版本已經可以煲到第20集,雖然佢喺頭段嘅戲份唔多,不過話晒係新晉小花之一,大台又點唔俾戲佢演?如果睇完麥明詩同魏焌皓嗰啲甜在心嘅談情戲,唔多夠喉嘅話,不如轉個鏡頭,睇吓麥明詩做臥底又稱唔稱職?

劇集去到第20集,故事情節依然係搵黑警、搵臥底,身為三哥徒弟嘅魏焌皓,俾Madam張(蔣祖曼)威脅做黑警,仲搞到同三哥嘅師徒關係決裂,另一方面佢又發現女友原來係臥底,本來佢諗住同Madam求情,希望可以放過女友,喺片段見到麥明詩俾人捉咗,魏焌皓又脅持蔣祖曼,不過跟住又會見到麥明詩著住婚紗俾人殺死,魏焌皓個樣喊得好淒涼,做得黑警,又點會放過一啲對自己有害嘅人,睇嚟麥明詩最終係難逃一死!

不過值得留意嘅係,原來只要唔談情說愛,改為做啲要用腦嘅嘢,睇落麥明詩係順眼好多,喺劇中本來話係做財務公司職員嘅麥明詩,一直幫張兆輝調查有冇警員涉及借貸,再搵出邊個係黑警,喺搜證過程裡面,麥明詩睇落又好冷靜,同談心個樣簡直判若兩人!但係轉個頭得番佢同三哥嗰陣,三哥問佢仲愛唔愛魏焌皓,雖然應該心情係好複雜,不過睇完佢嘅演出,又唔係好感受到嗰種心情,似乎佢都要喺呢方面落多啲功夫!

(網上圖片) (網上圖片) 搜證個樣又好認真喎!(網上圖片)
(網上圖片) (網上圖片) (網上圖片)
(網上圖片) 幾個卧底又可以見面!(網上圖片) (網上圖片)
談情戲又似乎差啲啲!(網上圖片) (網上圖片) 睇嚟麥明詩係難逃一死!(網上圖片)
(網上圖片) 好似好淒涼喎!(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!